Rijnboog: terug naar het Paradijs!

nieuwswoensdag 25 januari 2006 22:57

25 januari was er een commissievergadering over de herdefinitie van het Rijnboogplan. Rijnboog, het grote, ambitieuze plan om het volledige deel van de stad tussen centrum en Rijn te slopen en te herbouwen bleek in de eerste fase toch te duur uit te vallen en moest zodanig veranderd worden dat het financieel haalbaar zou blijven.
Tijdens de vergadering sprak onze lijsttrekker Addy Plieger de wens uit terug te willen naar het paradijs! Voor insiders een kwinkslag die enerzijds verwees naar onze wens en toekomstverwachting als christen, maar ook naar de oorsprong van het Rijnboog-plan, het bebouwde stadsdeel tussen Kerkplein en Rijn.

Verlangt u ook terug naar het Paradijs? Stem op 7 maart ChristenUnie

Soms blijven politieke statements  niet onopgemerkt, vandaar dat op de website van de PvdA wordt opgemerkt: "Op 25 januari maakte mevrouw Plieger van de Christenunie een opmerking dat zij graag terug wilde naar het paradijs. Zij doelde op de slechte kwaliteit van het huidige Rijnboog-plan en snakte, met een christelijke kwinkslag, naar het oude Paradijs-plan voor het zuidelijke deel van het Arnhemse stadscentrum. Het huidige Rijnboog-plan is een ‘concept’ voor dat gedeelte van Arnhem. Met verstrekkende en positieve gevolgen."

Verlangt u ook terug naar het Paradijs? Stem op 7 maart ChristenUnie. Meer weten? Lees in het verkiezingsprogramma vanaf bladzijde 27 wat de ChristenUnie vindt over Rijnboog!

Reacties op 'Rijnboog: terug naar het Paradijs!'