Kandidatenlijst vastgesteld!

zaterdag 07 november 2009 12:55

ARNHEM - De Arnhemse kiesvereniging van de ChristenUnie heeft donderdagavond 5 november jl. tijdens haar ledenvergadering in Grand Café Metropole, het verkiezingsprogramma 2010-2014 en de kandidatenlijst vastgesteld

De avond begon met een enthousiast betoog van 2e Kamerlid Esmé Wiegman – van Meppelen en Scheppink over de onderwerpen ‘Ruimtelijke Ordening’, ‘Duurzaamheid’ en ‘Volksgezondheid’.

De selectiecommissie en het bestuur hebben 16 gemotiveerde mensen op de lijst voorgedragen. De bestuursvoorzitter Jan - Hendrik Dronkers was tevreden. Het is een lijst om trots op te zijn. De vergadering was bijzonder blij dat het huidige raadslid Addy Plieger nogmaals de kar voor vier jaar wil trekken. Ze heeft het echt uitstekend gedaan! Integer, betrokken en met volle inzet heeft zij haar werk verricht.

Volgens de voorzitter heeft de partij met deze kandidaten een stabiele lijst met betrokken mensen. ,,Dat past goed in de CU- campagne: Stabiel, Betrokken, ChristenUnie."

Verkiezingsprogramma 2010-2014
Tijdens de ledenvergadering gaven Addy Plieger, Arrien Sietsma en Guido Hamelink een toelichting op verschillende punten uit het verkiezingsprogramma. Ook deze keer zijn er duidelijke ChristenUnie punten in opgenomen, die aansluiten op het campagnemotto.

Voor belangstellenden en belanghebbenden is zowel de kandidatenlijst, als ook het verkiezingsprogramma 2010-2014 vanaf dinsdag 1 december te downloaden van de site van de ChristenUnie Arnhem e.o.: http://arnhem.christenunie.nl/.

In aanloop naar de verkiezingen worden op de website ook polls geplaatst om bezoekers de mogelijkheid te bieden hun mening te geven over actuele onderwerpen.

Groei

Het afgelopen jaar is het ledenbestand van de ChristenUnie Arnhem e.o. met ruimschoots 10% toegenomen! De voorzitter spreekt zijn hoop uit dat dit zich zal vertalen in minimaal een extra zetel.

Kandidatenlijst
De kandidatenlijst van de ChristenUnie Arnhem e.o. ziet er als volgt uit.

1. Addy Plieger
  2. Arrien Sietsma
  3. Guido Hamelink
  4. Ikenius Antuma
  5. Wouter Tannemaat
  6. Chris Ouweneel
  7. Mariëlle Hutten
  8. Jacques Ros
  9. Edith Schouten
  10. Anton Gouman
  11. Bram Melse
  12. Kees van Esch
  13. Jorien Ouweneel
  14. Adrie van der Have
  15. Derck Buitendijk
  16. Jan-Hendrik Dronkers

Reacties op 'Kandidatenlijst vastgesteld!'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.