kieskompas gemeente Arnhem nu beschikbaar!

Logo kieskompas klein2vrijdag 23 februari 2018 00:41

Samen met de deelnemende politieke partijen heeft het Kieskompas onderwerpen verzameld die spelen in uw gemeente. Deze onderwerpen hebben we vertaald naar prikkelende stellingen. Alle partijen hebben op deze stellingen geantwoord van helemaal mee eens tot helemaal niet mee eens. In het Kieskompas ziet u met welke partij(en) uw antwoorden het meeste overeenkomen. U kunt zich verder oriënteren op de posities van de verschillende partijen. Zo kunt u de thema’s selecteren die voor u belangrijk zijn en kijken welke partij op deze thema’s het meest overeenkomt met uw voorkeuren, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, economie of duurzaamheid. Ook kunt voor elke stelling uw antwoord vergelijken met het antwoord van de partijen. Het Kieskompas is volledig transparant. Alle antwoorden van de politieke partijen worden onderbouwd door een verwijzing naar hun verkiezingsprogramma of een andere partijbron. Het Kieskompas heeft alles gecontroleerd. Met één klik op de knop kunt u deze onderbouwingen inzien!

Vul de stellingen van het Kieskompas in en zie met welke partij u de meeste overeenkomsten heeft!

U kunt het kieskompas voor de gemeente Arnhem invullen door op het logo te klikken.

Reacties op 'kieskompas gemeente Arnhem nu beschikbaar!'