Arnhem tegen Eenzaamheid gaat verder!

Handendonderdag 08 maart 2018 22:44

Op dinsdagavond, 6 maart organiseerde ChristenUnie Arnhem een vervolgsessie op ‘Arnhem tegen Eenzaamheid’. Onder het genot van een kop koffie kwamen twaalf ‘kartrekkers’ bijeen om door te praten over actie- en aandachtspunten die voortkwamen uit de eerste bijeenkomst.

Na een ronde gedeeld te hebben over wat een ieder het meeste was bijgebleven naar aanleiding van ‘Arnhem tegen Eenzaamheid’ gingen we al snel over in brainstormen over hoe we het initiatief verder kunnen brengen en praktisch vorm kunnen geven. Met als geweldig resultaat dat er binnen twee maanden een vervolgbijeenkomst georganiseerd zal worden vanuit deze zelfde groep kartrekkers die aanwezig waren vanavond. Nieuwe verbindingen zijn gemaakt!

Lijsttrekker Daniël Becker: ‘Als ChristenUnie Arnhem zijn we blij en dankbaar dat het statement ‘Arnhem tegen Eenzaamheid’ op deze manier wordt overgepakt door deze gedreven groep Arnhemmers!

Benieuwd naar het vervolg? Houd onze website in de gaten of like ons op Facebook. Klik hier om direct naar onze Facebookpagina te gaan

Reacties op 'Arnhem tegen Eenzaamheid gaat verder!'